Program intensiv de antrenamente

08.10.2012 Antrenament 85

seara

incalzire 1 min

calire antebrat, abdomen, picior– perechi sau la grinda/arbore

Atentie calirea se face cu atingeri usoare, dupa ce partea corpului se obisnuieste , putem putin mai tare, dar nu cu lovituri

tari. Daca o singura lovitura este mai tare se produce o accidentare care va face sa se lucreze la randament mai mic. Rezistenta corpului la lovituri se realizeaza in timp si dupa aplicarea multor lovituri usoare in acelasi loc.

– uchi uke in doi fata in fata , am facut la sala,

– soto uke, idem fata in fata

– gamba si coapsa – lovituri usoare  de mawashi gedan- fata in fata

– mawashi chudan – nu uitati contact usor si treptat contactul sa fie mai consistent

3 serii combinate

streching

perechi sau minge de tenis de camp(legata de sus)

– unul loveste cu bratele aproape continuu, la 70 % viteza, celalalt eschiveaza in lateral 20 sec

schimba

– idem 80 % viteza , 15 sec

schimba

– idem 90 % viteza – 10 sec

schimba

– idem 100 % viteza – 5 sec – contraatac de brate

schimba

– 90 % viteza  atac cu brate si picioare – 8 sec – contraatac

– 100 % viteza atac cu brate si picioare – 6 sec- contraatac

Finish

09.10.2012 Antrenament 84

dimineata

incalzire usor

coarda 5  serii de 1 min

streching

perechi sau grinda/copac

– garda , pe loc, ridica genunchi sus, lovire sol cu ,,arc”, mawashi jodan – genunchiul ridicam incet dar mawashi este f. rapid- piciorul din spate nu se misca de pe loc- fiecare 10 buc cu fiecare picior

– acelasi lucru uramawashi

– idem, din miscare si dam o data mawashi si una uramawashi

– garda ,,scrima” – doua deplasari – kizami  si gyaku tsuki AVEA,  5 pe fiecare parte, revenire pe aceeasi linie

– idem si iesire lateral atac cu geri la jodan – 5 buc

pauza 30 sec

– garda sus , de aproape(sau copac), ashi mawashi jodan (picior fata) , pun piciorul jos arc si imediat a doua lovitura mawashi jodan, apoi retragere , 5 repetari pe fiecare picior

– idem dar a doua uramawashi 5 repetari x 3 serii

Finish

09.10.2012 Antrenament 83

Seara Sala cu sensei

10.10.2012 Antrenament 82

Coarda 3 serii de 1 min

Streching

Hachiji dachi(yoi), fata spre rasarit, ochii inchisi, incerc sa primesc energie de la tot ce ne inconjoara, inspiram pe nas expiram pe gura, incercam aerul sa intre in abdomen,  1 minut – acum ai nevoie de energie sa repeti cu AVEA – nu repetati mecanic fara atitudine !

Faceti oricate pauze acum, daca nu reusiti sa va mobilizati viteza si atitudinea din cauza oboselii.

1 serie abdomene

Repetare tehnici A,B,C de 3 ori si tehnici D,E,F  de 5 ori pe ambele parti –

1 serie flotari saritoare

1 serie abdomene

Finish

10.10.2012 Antrenament 81

Seara

Sala forta

4 serii de 13 repetari , din fiecare grupa musculara,greutati 70 % din cat pot ridica maxim

Biceps

Dorsal

Gamba

Abdomen- (daca este un aparat pe care stai in picioare pe o platforma,si aceasta platformase poate roti stanga si dreapta, tinindu-te ca mainile de o bara fixa.) sau alte aparate.

– dupa 10-15 min streching usor

Finish

Copyright 2015 CSC| Toate drepturile rezervate